onsdag 13 juni 2012

Smygtittare

Jag avskyr verkligen sport....eller har iallafall envist intalat mig själv det. För älskling ÄÄÄÄLSKAR sport. Eller snarare hockey och delvis fotboll. Rögle, Detroit och Mff är det som gäller...heeela dagarna. Allt som skrivs följer han. Irriterat jobbigt är det. Så därför har jag blivit anti. Protesterar högljutt och förlöjligar och verkligen visar hur pestigt det är. Som en riktig barnunge....

Men nu när det då är fotboll och i stort sett alla kollar på tv hela kvällarna. Jag vill kanske oxå kolla. Men det kan jag ju inte erkänna-för jag hatar ju sport. Eller? Skickade iallafall in mannen i sovrummet häromkvällen för att se katastrofmatchen mellan Sverige o Ukraina. Själv hade jag fortfarande fotbollen på och smygtittade över tidningen jag läste. Men det kan man ju inte erkänna....Hjälp! Jag är en smygtittare.

Så hur gör jag nu på fredag då? Den matchen vill jag ju se. Kanske skickar iväg gubben till kompisar så kan jag sitta o smygtitta ifred ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar