lördag 9 juni 2012

Vilken start

Det var minsann inte lätt att börja blogga igen. Svårt att komma igång då det hänt så mycket. Därför har jag bestämt att inte skriva om det som varit under min långa bloggpaus. Börjar om från början.

Lillsessan har vuxit enormt och är ingen liten bebis längre minsann ;). Hon älskar att sommaren är här då hon kan ut på byn och ragga. Lovar att lägga ut lite bilder snart.

I övrigt då?! Felicia (som många av er följt oxå) har flyttat hit igen. I sin sjukdom mår hon stabilt men det är inte lätt för henne då hon mår dåligt av andra orsaker nu. Hon har ingen kontakt als med sin pappa. Mycket tråkigt då hon verkligen behöver oss båda två. Men inte alltid man kan påverka saker eller ändra på andra människor.

Lovar att skriva mer ikväll. Men problemet är att när jag gör inlägg ser jag inte texten jag skriver. Varför är det så? Lite jobbigt....så är det en massa stavfel så vet ni varför.

Är med i en tävling oxå. Snälla söta ni gå in o rösta! <3

http://www.dromstipendiet.se/127

1 kommentar:

  1. Jag har försökt rösta men jag kan inte... Det händer inget när jag trycker på knappen. Synd!

    SvaraRadera