onsdag 13 juni 2012

Sommarlov

Imorgon slutar killarna skolan sedan väntar ett lååååångt sommarlov. Alla förväntningar som barnen har. Det ska helst hända något VARJE dag och inte tror dem något annat än att plånboken är fet och när pengarna är slut så kan man ju bara gå till banken eller använda sitt kort. Eeeeh...nej. Riktigt så fungerar det ju inte. Men visst hade det varit fantastiskt underbart om det varit så.
ALLT kostar pengar. Och när man är så stor familj som vi så blir det enorma summor. Även en billig utflykt kostar. Hoppas innerligt det blir en fin sommar så vi kan åka till havet mycket.

Nu blir det till att skura toaletten...igen. Kan göra det varje dag för killarna i detta hemmet vet uppenbarligen inte hur man styr sina små saker. Luktar urin ALLTID i badrummet. Fruktansvärt vidrigt och jag har nu förbjudit alla att stå upp och kissa. "Men jag är väl ingen tjej heller". Vem har sagt att killar måste stå? Sitt eller skura badrummet själva säger jag...ha ha....

Hittade tre av mina favoritbilder på Engla Leo och Felicia. Felicia som tagit dem <3





1 kommentar:

  1. Hej,hittade din blogg inne hos Emelie som har lilla ELLY...
    Känner igen mig i detta inlägget med barn som tror pengarna varar för evigt samt stinkande pinktoan,hehe..Ska kika vidare här nu o tackar för titten,hoppas ni får en fin sommar mvh Monica

    SvaraRadera