onsdag 24 oktober 2012

Avslutar bloggen

Har hela vägen bloggat om Wilda. Eller med Wilda i bakhuvudet.

Slut med det nu. Vi lever med saknaden och sorgen. Den kan inte förmedlas med ord. Vi har hittat en väg som är den rätta för oss att hitta tillbaka till en "normal" vardag. Jag har inget behov av att skriva av mig om det. VILL inte dela med mig av det heller då det finns två personer i mitt liv som vill oss illa. Dem ska inte få gotta sig på vår bekostnad.

Tack alla för att ni följt oss på vår resa. För att ni stöttat och gett råd och uppmuntrande ord. Ni har varit värda guld!


Kram på er!


<3<3<3

13 kommentarer:

  1. Hejsan

    Har följt din blogg en längre tid, tycker det är tråkigt att du slutar, men du gör rätt beslut. Du är stark som kämpar och ser frammåt, önskar er all lycka

    SvaraRadera
  2. Lycka till med allt i livet, du är otrolig!!! Kram

    SvaraRadera
  3. All lycka önskar jag dig/er! Tack för alla tankar/erfarenheter du delat med dig! Kram!

    SvaraRadera
  4. Önskar er all lycka till med ert liv! kommer att sakna dig.
    Eva i Lund

    SvaraRadera
  5. Önskar av hela mitt hjärta att livet ska vara snällt mot dig och din familj framöver.
    Så småningom, om/när du orkar, kanske du kunde skriva en bok om Wilda? Eller låta någon sammanställa dina texter som du redan har skrivit ... jag tror att det skulle kunna bli en bok till hjälp för många.
    Massor av kramar.

    SvaraRadera
  6. Följt dig länge här men förstår ditt beslut. Tack för att vi har fått vara med på din resa och lycka till i framtiden. Från botten finns bara en väg och det är upp. Kram på er alla.

    SvaraRadera
  7. Tack för att jag/vi fått varit med på er resa. Och jag önskar er all lycka i världen och många styrkekramar till dig och de dina.
    Att lillan är borta läste jag idag.
    Jag skall tända ett ljus för er fina, vackra lilla Wilda och sänder en tanke till er.<3

    Många varma kramar /Emelie

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att du slutar blogga. Har följt er ett bra tag och verkligen uppskattat din blogg.
    Jag förstår verkligen ditt beslut att sluta.
    Ni ska tänka på er nu och göra det så bra som ni kan.
    Jag hoppas verkligen att ni kommer iväg på er resa tillsammans för det förtjänar ni verkligen.
    Tack för att jag fick följa eran resa och jag önskar er allt gott i framtiden.
    Ni kommer alltid finnas i mina tankar och jag hoppas att Wilda har det bra där uppe!

    Stora kramar till hela familjen!

    MVH Gammal Bloggläsare

    SvaraRadera
  9. Jag vet inte om du läser kommentarer mer men din dotter Felicia har en blogg. Och jag kommer inte in på den. Hon är verkligen begåvad och skriver väldigt bra. Men nu kommer jag inte längre in på hennes blogg... Vad har hänt?
    Kanske kan du göra en ny blogg där du skriver av dig ibland eller skriva ett till inlägg om vad som hänt med Felicias blogg?

    SvaraRadera
  10. Vann ni tävlingen? Vart reste ni?

    SvaraRadera
  11. Svar på några kommentarer. Nej, vi vann inte och har inte rest någonstans. Däremot så ska vi resa i sommar ;)
    Felicia slutade blogga för ett tag sedan. Hon har hunnit fylla 18 och precis flyttat hemifrån. Hon mår ganska ok...Är lika "konstig" som bara Felicia kan vara och lika begåvad som hon alltid varit <3

    SvaraRadera
  12. Jag är såå glad för att du svarade på min kommentar om Felicia;) Tack!

    SvaraRadera
  13. Vart ska ni resa?

    SvaraRadera