torsdag 18 oktober 2012

Dras ner

Efter gårdagens positiva inställning så är jag nerdragen i sorgens träsk idag igen. Blä säger jag....

Vaknade positiv men då någon annan i familjen är negativ och mår dåligt så dras man lätt och snabbt ner. Så skör man är trots allt.

Vill verkligen vara glad och positiv...och stark. Men måste nog acceptera att jag inte heller kan lura kroppen. Måste låta mig känna och gå starkare ur. Det tror jag iallafall. Men det här upp och ner måendet är jobbigt.

Nåja...Snart upp till Wilda en stund. Rensa bort löv och vissna blommor....och slänga den jättestora Änglen vi köpt som är totalt förstörd. Sprucken och tappat vingarna. Så får den inte stå hos vår sessa minsann.

3 kommentarer:

  1. Det tar sin tid, och det måste det göra.
    Ibland måste man släppa efter lite.
    Men det är klart att det är jobbigt.. :/

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag har med jämna mellanrum tittat in på dina bloggar, och fick dag reda på att ni fick lämna tillbaka Wilda. Jag är så ledsen för er skull, och för att ni inte fick behålla henne längre. *KRAMAR I MASSOR*

    SvaraRadera
  3. Följer er i kampen och sorgen.
    Ber att ni får kraft och styrka i allt ni går igenom nu
    Styrkekramar

    SvaraRadera