torsdag 4 oktober 2012

Livet går vidare

Det är vad det gör....Försöker verkligen fungera och ta vara på livet och det jag har. Jag är så otroligt tacksam för vad jag.
Dagarna är upp och ner. När barnen är i skola och på dagis så bara är jag. Orkar inte mycket utan låter mig bara få vara i mina tankar och känslor. När barnen sedan är hemma måste jag fungera. Det ska lagas mat, göras läxor, mysa och fokuseras på våra små älsklingar.

Vi är fortsatt sjukskrivna. Har även fått sömntabletter så jag kan sova på nätterna. Kan inte säga att dem hjälper mig så mycket så får väl byta sort.

Vi har skaffat en ny familjemedlem. En liten valpis....Kan säga att den hjälpt barnen otroligt mycket. Nu har dem något annat att fokusera på.

Saknar dig Wilda. <3

1 kommentar:

  1. Jag tycker du gör helt rätt, att bara vara i dig själv o dina tankar när du är ensam. Det kanske känns tufft ibland att behöva känna efter o tänka men det är ack så nyttigt o en nödvändig bearbetning.
    Härligt med en liten valp, de sprider massor av glädje till alla och tröst när så behövs. Lycka till med valpis. Kramar till er från Lena i Örkelljunga

    SvaraRadera