tisdag 16 oktober 2012

Flyttplanering

Idag skrev vi kontraktet. Nu har vi köpt oss en bostadsrätt. En enplansvilla med stor trädgård. Dock är huset i sig inte så stort så en friggebod åt största tjejen blir ett måste. Men det är hon mest glad över ;) Hon är ju trots allt snart 18.

Idag har varit en bra dag. Fortfarande massa att göra vad gäller det "förflutna". Men vi är så vana.....

Dagarna annars flyter på. Barnen har massor med vänner och aktiviteter som ska planeras in i schemat. Undrar verkligen hur vi hann med allt när WIlda levde. För känns som om man har hur mycket som helst att göra ändå. Men det är nog mest att man inte orkar lika mycket nu mitt i sorgen. Men skönt att ha att göra. Att vi har en fungerande vardag.

Förhoppningsvis ska vi snart kunna börja arbeta igen. Det vill både jag och älskling <3
____________________________
Tack alla underbara som mailat mig. Ledsen att ni blivit indragna.Dumt av mig att inte tidigare redigerat kommentarerna och tagit bort mailadress etc. Då kunde ni varit skonade.

Nu ska jag snart krypa ner och försöka sova. Sömntabletterna har faktiskt börja hjälpa lite. Och att ligga och snutta på Wildas filt(som fortfarande luktar som vår prinsessa) då kan man ju inget annat än somna gott.
Drömmer mycket om WIlda nu. Har jag inte gjort tidigare. Men tror verkligen hon försöker tala om något för mig. Vet inte vad för jag kommer inte ihåg drömmarna. Men jag känner bara ett stort lugn när jag vaknar så det måste ju vara något bra hon vill förmedla.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar