lördag 17 september 2011

Supermamma

Alla säger jämt att jag är en supermamma. Dock känmner jag mig inte som sådan. Jag har dåligt samvet precis som alla andra mammor har. Lever för mina barn. Inte på ett dåligt sätt där jag glömmer bort mig själv. Jag mår bra och är lycklig om mina barn mår bra.

Miliam är helt i sitt esse. Han vill så mycket. Lilla gun´bben som jag saknat honom. Ska uppfylla alla hans önskningar..nästan. Dem som är enkla. Såsom aktiviteter kompisar etc. Alla hans kompisar i skolan har saknat honom som sjutton. hela högen ville komma hit imorgon. Det går ju inte såklart då vi flyttar. Så en av kompisarnas mamma(som dessutom arbetar här) har erbjudit sig att ha dem hos sig. Får se hur det blir.Miliam är så klängig eftersom han inte fått träffa mig på länge så han vågar inte åka från mig. Så kanske han får hjälpa till och möblera sitt rum imorgon istället så kan han ta HEM sina kompisar på söndag istället.

Nu ska jag försöka få de små vildingarna i säng. Fått vara uppe länge ikväll då jag packar. Inatt kan jag nog sova gott. Det känner jag på mig;)

5 kommentarer:

  1. Hoppas innerligt att flytten går så smidigt som möjligt. Längtar tills man får se hur det ser ut när ni kommit på plats, kanske något fotto dyker upp här sedan?
    Så lycka till idag! STOR KRAM Helen

    SvaraRadera
  2. Lycka till med flytten! Hoppas verkligen allt går så snabbt och smidigt (om det nu kan gå smidigt när man ska flytta :P )

    SvaraRadera
  3. Kul med all kaos i en flytt, hoppas allt går bra med flytten och att ni kommer trivas i ert nya boende. Kram från oss i Munka

    SvaraRadera
  4. Du ÄR verkligen stark och ni har en underbar familj tillsammans! Sköt om er och krama Wilda!
    Kram NIna

    SvaraRadera
  5. Alla mammor är supermammor från och till. Vissa behöver bara vara det lite oftare än andra.

    Hoppas flytten gått bra!

    SvaraRadera