fredag 30 september 2011

Skitdiagnos

Förbaskade idiotiska diagnos.....Så trött på det. Hur kan Någon skapa något ådant? Varför kan inte alla få födas friska och välmående? Ett barn har ju inte bett om att få komma till.Hur kan dem då födas till något som skapar en massa lidande?

Wilda har massor med småkramper. hade precis en jättekramp med appnè. Har svårt att hämta sig efter och jättejobbigt med andningen. Stackars liten...

Idag är jag extra trött på detta. Idag kan jag inte se allt positivt. Idag VILL jag få vara negativ.

10 kommentarer:

  1. Försöker få ihop nån bra, pedagogisk text som kan peppa dig lite men äh det sprack. Skickar en cyberkram bara helt enkelt. Du får vara down ibland, det är helt ok.

    SvaraRadera
  2. Du får lov att vara negativ,jag tycker ni är helt enastående. Många kramar till er alla.

    SvaraRadera
  3. Snälla Pernilla, det är helt ok att vara lack ibland och vara helt off och negativ!
    Massor med stöttekramar från mig

    SvaraRadera
  4. Det måste man få vara ibland. För att orka. Jag undrar också alltid och det blir så tydligt, gång på gång, att världen är inte hel utan trasig och det händer sånt som inte borde få hända.
    Men änglar behövs, precis som er lilla ängel.
    Det är ängladagen på söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Skriv din kommentar här!
    Det är helt okej att vara nere ibland, det måste man få tillåta sig. Man får bara inte låta de dagarna ta överhand. Våra barn är dödssjuka, jag förvånas många gånger över hur många bra dagar man trots detta har.

    Hoppas hon snart blir bättre och att vi kan få till en träff! Vill ju se nya boendet och Love vill visa Wilda sina saker :)

    kram

    SvaraRadera
  6. Du, ibland måste man vara både ledsen, deppig, sur och skitförbannad, annars funkar det inte

    Hoppas helgen blir lite bättre för er

    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Du är bara en helt vanlig mamma och människa som haft oturen att få kämpa väldigt mycket extra för dina älsklingar. Att du inte tappar kontrollen oftare är ett rent under! Låt du känslorna komma och var förbannad och sur ett tag - du behöver inte be om ursäkt för det!
    Hoppas bara att lillgrynet snart får lugn och ro så att hon kan orka upptäcka världen igen.

    Superkram till dig
    Eva Th

    SvaraRadera
  8. kan bara hålla med de som redan skrivit... Det är helt ok och man måste verkligen ge sig tillåtelsen att inte va på humör att bara få ur sig allt för att sedan orka ladda om... det är inte nyttigt att bära allt inom sig.... Jag vet när vi förlorat vår dotter som oxå hade trisomi 13, alla dessa känslor man har, men jag gjorde det klart för alla omkring mig som verkligen kände mig att jag kommer tillåta mig ha mina dagar så det så..... o alla har bara gillat läget =) Det är lite mer än 2 år sen men ändå kan jag fortfarande i ett nafs åka tillbaka till den dagen.... Men du e stark, du har ändå många omkring dig som förstår att du har dina dagar o dom ska du få ha när du behöver... inget att må dåligt över glöm aldrig det!!!!!!
    STYRKEKRAMAR!!!!!!!

    SvaraRadera
  9. Jag känner med dig! Tror inte man kan fatta innan man får barn själv.

    SvaraRadera