söndag 11 september 2011

Tingsrätten

Imorgon är det då dags. Jag vet inte hur många gånger vi gått igenom detta men är så otroligt trött på det. Hur en människa kan få göra såhär mot sina barn och sedan ljuga, manipulera och förtala alla runt omkring är för mig oförstående.

Så många är drabbade av denna idiot. Så många är rädda för vad denna labila määniska kan hitt på härnäst.

Men jag kan inte tänka på alla andra. Jag kan och orkar bara tänka på mina barn och det helvete dem ständigt utsätts för.

 

Imorgon är det iallafall dags. Jag har så otroligt många bevis. Jag har ju lärt mig genom åren...Så denna gången ska han inte få komma undan.

Miliam ska komma hem.Jag ska ha ensam vårdnad och som min advokat sa ska Mathias vara jävligt glad om han får träffa barnen överhuvudtaget.

Jag vill ju att barnen ska ha rätt till två föräldrar.Men inte på bekostnad av deras välbefinnande.

 

Nåja...får väl se hur det går.Tänker inte hoppas för mycket.Inte vara för säker för rättssystemet fungerar inte riktigt som det borde. Många lagar och regler i teorin....men fungerar inte i praktiken.

 

1 kommentar:

  1. Nej, du måste tänka på dig själv, ungarna och din man.
    Och en sak som du inte får glömma:
    Barnen har rätt till sina föräldrar - det är inte föräldrarnas rätt till barnen det gäller..
    Tänker på er idag, och hoppas allt går bra

    Stora kramar

    SvaraRadera