lördag 15 september 2012

Idag är en sådan dag

Tungt är det. Gör ont i vaje del av kroppen. Saknar henne så.....

Försöker verkligen fungera. För det måste jag ju. Både för min egen skull men även för barnen.
Igår var vi då tvugna att ta oss till arbetsförmedlingen. "Arbetssökande med förhinder" är den kategorin vi tillhör. Ja, ett väldigt stort hinder. Vi fattas något. Något väldigt stort.

Ett av våra fina barn mår inte alls bra. Han saknar Wilda så mycket att han får stora ångestatacker och inte kan vara i skolan. Som tur är så har vi ett bra samarbete med skolan och ska ha möte i veckan om hur vi alla ska kunna göra det lättare och det bästa för honom. Även Bup är inkopplat. Så glad att det finns så många som verkligen vill det bästa och gör det bästa för att hjälpa till i situationen.
Dem väger upp de två energitjuvar som gör allt för att sänka oss ännu längre ner.

Idag blir en lugn dag. Ska upp till graven och rensa bort blommorna som vissnat.
En annan sak är att vi kommit på hur vi ska göra för att ha råd med den sten vi vill ha. Svärmor har lovat att hjälpa till lite också. Så nu ska lillstumpan få en fin sten som ingen annan har <3


5 kommentarer:

  1. Jag har svårt att förstå hur ni känner men jag lider med era och sänder den bamse Kram till er alla...Mega kram

    SvaraRadera
  2. Jag har sju barn jag också och den minsta är avgudad av sina storasyskon ... säkert blir det ännu mera så om man har ett lillasyskon som dessutom är sjukt. Jag kan tänka mig att sorgen då blir extra svår och saknaden desto större. Tack och lov att skolan tar barnet på allvar i alla fall.

    Vilka fina bilder. På den översta kan man verkligen se lycka och samhörighet, Wilda formligen strålar.

    SvaraRadera
  3. Har ni ingen fond där man kan sätta in ett bidrag till stenen? Har su inte många som följer denna blogg? Det kanske är fler som vill hjälpa till!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla söta...Nej vi har ingen fond. Vi har kommit på ett sätt att betala stenen.(Ska sälja vår bil). Men tack iallafall.

    SvaraRadera
  5. Finaste finaste Wilda, stor saknad <3 <3 <3

    SvaraRadera