onsdag 5 september 2012

Jag vill ha tillbaka min prinsessa!

Saknar henne så....
Imorgon är begravningen och det gör så ont att det är då som är sista gången vi får se och röra henne. Sista gången vi får pussa och kela henne. Vill inte!

Dagarna går. Vet inte hur men dem gör det. Smärtan är olidlig och jag vet inte hur jag ska klara mig igenom det. Har ju många fina barn som jag måste fungera för. Och då måste jag stänga av alla känslor ibland.

Vill inte ha ett normalt liv. Vill ha tillbaka min Wilda....underbaraste, finaste Wilda

4 kommentarer:

  1. Kramar och styrka.
    Jag vet att det inte är någon tröst, men hon är med er.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag finner inga ord för vad Ni får gå igenom. Men känner verkligen för Dej/Er, tycker så synd om Er. Jag tänker på och ber för Er.
    Styrkehälsning med Guds varma frid över Dej.
    Anette

    SvaraRadera
  3. hej på dej!
    DU ska veta att din lilla prinsessa har det lungt nu ,ni har ju gått igenom så mycket,och hon har kämpat.hon orkade inte längre.en dag som i morgon är svår men du får tänka på att wilda inte lider längre.lev nu för dina andra barn och ta hand om varandra. EN mormor

    SvaraRadera
  4. Vill bara sända en tanke till dig. Kan inte sluta gråta när jag läser. Det gör ont i mig. Får mig att inse att det jag går igenom inte är ett skit jämfört med ditt helvete, kramar

    SvaraRadera