torsdag 20 september 2012

Vår skissade gravsten blir verklighet

Fått prisuppgifter från olika stenhuggare nu. Vill ju ha den stenen vi själva skissat. Vill ju att det ska vara en sten som ingen annan har, lika unik som vår lilla Wilda.
När vi fick priset från Laholms stenhuggeri blev vi såååå glada. 25000 kommer den kosta och då blir den precis så som vi vill ha den.
25000 är ju såklart mycket pengar ändå men vi får spara in på andra saker ett tag. Inte särskilt svårt ;)
Men nu blir det några turer till Laholm framöver.

I övrigt då?! Jag mår skit men tabletterna jag fått håller iallafall ångesten bortas lite så jag fungerar helt klart mycket bättre. Men jag vill inte bli en pillerknaprare. Hoppas vi får tid till psykologen snarast.

Ikväll börjar jag och bästa Sandra att träna. Här ska röras på fläsket och få ur sig en massa ilska, frustration och mycket mer.
Sandra: Du ska veta att du betyder jättemycket för mig....tack för att du finns <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar