fredag 28 september 2012

Underbara fantastiska jag

Japp....Så ska jag tänka om mig själv. Jag brukar för det mesta känna mig värdelös och kass. Ska alltid vara stark och hitta alla möjliga fel med och på mig själv.

Men om mina barn, man, familj och vänner tycker jag är fantastisk så måste jag ju vara det.

Så idag är en bra dag. Idag ska jag upp och snacka lite skit med Wilda. Kanske sjunga en trudilutt med min icke vackra stämma. Men det brydde hon sig inte om. Hon älskade när man sjöng för henne. Och ska tala om för henne att hon nu får se till att ge mig ro i kroppen.
Tänker mindre och mindre på sista veckan i WIldas liv. För det gör så ont. FÖrsöker tänka på alla de fina stunder vi hade med henne. Och det var måååååånga. Älskade, underbara lilla busis. Finast i världen.

4 kommentarer:

  1. Klart du är!! Underbar, fantastisk och stark!! Stark att ta hand om, och måna om dig själv så du får må bättre!
    Som du säger: alla härliga pusslekar, allt gungande, fina sångstunder och allt goooos....Det är vad du ska tänka på! (Lätt sagt jag vet, svårare att göra)
    Styrketankar till er alla!!

    SvaraRadera
  2. Skriv din kommentar här!Wilda blir nog glad nu :) Hon har er under uppsikt...Hon vill att ni skall ha det bra!KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Klart att du är fantastisk! Jag känner inte ens dig IRL men du har blivit en förebild för mig! En supermamma!

    SvaraRadera
  4. Gulliga du <3

    SvaraRadera