tisdag 18 september 2012

Vill någon anställa ett nervvrak?

10 dagar till blev jag sjukskriven....alltså en månads sjukskriven sammanlagt.
Ett hån! Jo jag kände mig precis så förnedrad som jag var rädd för. "Man måste gå vidare".

Det vet jag väl för fan....men låt mig hämta krafter först.

Nejdå!

Så nu alla arbetsgivare därute: Här har ni en 34 årig tjej som precis mist sitt barn. Har sex barn till. Kanske ska berätta att jag dessutom är ett nervvrak som får ångestattacker. Äter och sover inget men ska försöka kunna fokusera på att sköta mitt jobb iallafall. Kanske bryter ihop emellanåt men det är bara att ignorera.
Just det...Piller äter jag också som min läkare skrev ut idag.....För det är väl så livet ska gå vidare tydligen.


Det där med att gå och gräva ner sig är ganska lockande ändå!

3 kommentarer:

  1. Skojar du???? Vart i hela friden gick du? Fattade människan vad du sa, vad du varit med om - var det en levande människa på plats överhuvudtaget??
    Kräv att få prata med en riktig psykolog o ingen vanlig AT-läkare eller nå´t. Jag blir helt förstörd. Så här får det inte gå till.......
    Sök en annan läkare, privat, vad vet jag vad som finns där du är. Förstår att du inte har ork, men be en vän eller vad som helst att hjälpa dig! Känner verkligen med dig. Finner inga ord. Ilska!
    Eva i Lund

    SvaraRadera
  2. Fy fan! Finns det inte någon läkare som fattar. Hoppas verkligen ni får någon samtalshjälp, det måste ni ju få! Inte några sketna uppmaningar som får dig att känna dig förnedrad. Du måste ju få hjälp att få bli hel kära nån. Massor av kramar från Helen.

    SvaraRadera
  3. Verkligen ett hån! Hur tänker de när de bestämmer sånt här? har de som bestämmer själva någonsin varit med om att förlora ett barn? Beklagar verkligen er förlust och beklagar att det sen ska få gå till såhär.
    Ni måste ju få tid att sörja, tid att hämta er osv!
    Å hur lång tid allt detta tar är ju verkligen individuellt!

    SvaraRadera