måndag 10 september 2012

Sömnlösa nätter

Kan verkligen inte sova på nätterna. Lägger mig i Wildas rum och bara väntar på något tecken eller känsla av att Wilda har det bra....

Ni kanske tror att vi låser in oss och totalt krashat ihop. Så är det såklart inte. Vi har ju ett antal barn att ta hand om och fungera med och för. Dem lyser verkligen upp tillvaron.

Jag och Älskling var på ett toppenhotell i Falkenberg i helgen. Vi bara tog det lugnt, pratade och jag grät några skvättar. Benjamin och Miliam skulle varit hos sin pappa. Men tyvärr fick dem inte komma dit...Så dem var hos sin mormor och morfar ett dygn. Bilbingo stod det på schemat och vad händer?! Benjamin vinner en pott på 20300 :D. Så nu har han äntligen beställt en monsterdator som han tjatat om så länge.

En annan sak som blivit klar efter nio års kämpande är att jag förra v fick domslutet. Jag har nu ensam vårdnad om Benjamin,Miliam och Felicia. Så skönt att det äntligen är över.

4 kommentarer:

  1. Grattis till dommen. Vet hur det är denna catfight, smutskastning och annat FY!! Blir glad när jag läser att ni haft lite mys mitt upp i allt ändå..att bara få komma nån annanstans, koppla ner lite och bara vara. Det behöver man. Du ska se att du kommer få nån form av tecken från er lilla prinsessa när du minst anar. Ta väl hand om er nu och sorgen har sin tid så är det. Den kan man inte ruscha på som endel tror. Hoppas iallafall att du snart kan få sova lite bättre så du orkar. Kramar i lass till er alla.

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det händer något bra i ditt liv just nu! det är du värd!!
    Kram Eva i lund!

    SvaraRadera
  3. Grattis till domstolsbeslutet.Måste vara en oerhörd lättnad.

    Hon finns där lilla Wilda..

    Ta hand om er!Kramar

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till Benjamin till vinsten!! Då följer han gärna med på bingo med mormor igen.. Och äntligen säger jag till den dommen!!

    SvaraRadera