söndag 30 oktober 2011

Ändring i bloggen

Jag kommer att ändra i bloggen. Inget särskilt konstigt egentligen. Känner bara att jag vill skriva om mer än allt som händer med Wilda. Jag har ju en stor, fantastisk om än annorlunda familj som jag vill dela med mig av. Händer massor här som inte bara handlar om Wildas dåliga mående.


Så nu kommer jag att skriva om allt som faller mig in. Vår kaotiska familj(inte alltid) har massor att komma med.Ha ha ha. Är någon familj annorlunda så är det vår. Men jag väljer att kalla vår familj X-tra speciell.

Bilder på mitt vackra hår kommer en annan dag. Lyckades nog ha 4 färger innan det till slut blev rött. Först blev jag lite morotsfärgad, sedan lite dassigt orange, sedan tvåfärgad och nu rött. Jag är jättenöjd med slutresultatet. Dock lät jag min son klippa av mig min hästsvans bara sådär. Så nu måste jag ringa frisören och fixa till.

Bjuder på lite fina bilder från dagen. Lillhönan gungar i sin gunga med hjälp av storasyster. Tittar på sin fina discolampa i Vita rummet etc. Ska försöka lägga in en film sen oxå om jag lyckas.

           













1 kommentar:

  1. SÅ fina bilder! Wilda är verkligen närvarande på dem allihopa.
    Eva Th

    SvaraRadera