söndag 16 oktober 2011

Trillingar

Ja..det är inte jag som ska få eller fått trillingar vill jag lugna alla med ;). Jag skulle ge mat till marsvinen våra. Det var inte två marsvin bara längre.Vi har ju en mamma och hennes son som föddes den 6 aug.....nu var där tre småttingar till. Vi vet inte hur sjutton det gått till. Hon måste blivit påsatt av pappan direkt efter förra förlossningen.Vi tog ju bort pappan på morgonen då vi upptäckte att hon förlöst, men pappan hade väl redan hunnit  före.  Hua...vad gör vi nu??? Nåja...det löser sig ;)

Idag har lillan feber igen.Och kräkts en massa. Hon har haft feber från och till sedan op så imorgon beger vi oss iväg till vc för att ta snabbsänkan iallafall. Hon har ju dessutom varit extremt gnällig, ledsen och haft ganska ont. Annar är hon på toppenhumör och talar verkligen om vad hon vill.Älskar att sitta vid fönstret och titta ut. Då njuter hon :D

Imorgon är vi lediga. Då ska jag ringa syon.Jag ska nämligen börja plugga på distans oxå ;) Känner mig mycket motiverad och vill man så kan man...även om man har upp över öronen att göra ändå.Men detta är för MIG...och därmed resten av familjen.Måste planera för framtiden.

Bjuder på lite bilder. Först när lillan leker i sin Delphi Pro som vi nu själva ställt in så hon kan sitta i den. Sedan är det bilder när hon sitter med pappa och kikar ut genom fönstret.Lakrits i hela ansiktet har hon oxå ;)





 

 

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Kanske sonen blivit könsmogen och fått ungar med mamma?

    SvaraRadera
  2. Det är inte en möjlighet då han föddes den 6 aug och ett marsvin är dräktig i ca 70 dagar.

    SvaraRadera