onsdag 2 november 2011

Äntligen



Äntligen har jag hittat en overall som jag tror blir bra till Wilda. Tror att den är lagom mjuk och följsam så att lillan kan röra sig i den. Det kan dock behövas sy en "ficka" på sidan för att komma åt knappen snabbt om hon krampar.Men det är ju inga problem. Har kollat på denna overall länge, Molo Holden Dolphin. Har dock tyckt att den var lite dyr(999 sek) när jag ev behöver klippa och ha mig i den. Men nu hade Lucky Little me 20-30% rea på alla ytterkläder. Hade dessutom 100 kr rabatt där så overallen blev min för 699 kr istället. Ett riktigt fynd! Erbjudandet gäller bara dagen ut så passa på om ni vill fynda.

I övrigt är dagen ganska seg. Är förkyld som sjutton och därmed frusen och tung i huvudet. Har bakat en toscakaka...mycket mer har jag faktiskt inte gjort.

Imorgon blir det utbildning för hela assgruppen. Dövblindteamet från Gnesta kommer hit. "Samspel och kommunikation". Mycket viktigt och otroligt intressant. Vi ska titta på det vi filmat och analysera etc.

Nähä. Får väl försöka vila lite så jag orkar dra igång hushållsarbetet-BLÄÄÄÄÄÄÄ

2 kommentarer:

  1. Vad ger ni i knappen när hon krampar?
    Gillar förresten ditt nya sätt att blogga. :) du skriver så det berör hjärtat djupt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ger stesolid...I vanliga fall ger vi det i rumpan så det verkar direkt.Men är hon ute och i sele så går inte det. Tack! Vill blogga om allt som faller mig in och inte enbart om Wilda. Wilda är en stor del av vår vardag men inte det enda. Tycker det är viktigt att skriva om allt runtomkring oxå för att få en ärlig och rättvis bild av vår familj. Även om vi har ett tungt arbete med Wilda så fortgåt vardagen med de andra barnen och alla förpliktelser ;) Kram kram

    SvaraRadera