onsdag 2 november 2011

Ensammast i världen

Ibland känner jag mig så otroligt ensam. Lustigt va?! Har 7 barn och assistenter i hemmet dygnet runt...ändå känner jag så. Förstår inte det själv. Beror det på det faktum att jag faktiskt inte kan dela mina tankar med mina barn .Självklart heller inte med assistenterna. Och jag och älskling pratar inte samma "språk" Är en väldigt känslosam person som går och grubblar hela dagarna över allt. Allt som måste göras, allt som inte hunnits med. Är det något viktigt jag har glömt? Sätta upp mål i livet. Planera för framtiden. Både med och utan Wilda. Det tar på krafterna. Vill bara släppa allt och leva för stunden som jag gjorde innan Wilda kom. Nu vill jag helst att allt ska vara planerat och strukturerat. Varenda sekund.

Iallafall...Igår åt vi då första måltiden från Mat & Ro. Kycklinggryta. var klart skeptisk först då jag inte är så glad för kokosmjölk men blev glatt överraskad.

Betyg då: Jag, Älskling och Nicholas ger 4 *, Engla och Leo vägrade ens smaka. Jag tog ris istället för couscous.

 

Till efterrätt blev det Nutellaglasstårta med hallon. DET är mumsigt det ;)



 

Ikväll blir det Kummel med dragonragu. Får se hur det smakar. Toscakaka till efterätt.

1 kommentar: