onsdag 2 november 2011

Idiotiska förkylning

Helt slut är jag. Förkylningen tar kål på mig :(

Ikväll har jag gjort andra middagen med Mat & Ro. Kummel med dragonragu. Jag själv åt inte då jag inte har någon aptit eller ens smakar något Men Jesper och Nicholas åt. Jespers betyg är 4,5 och Nicholas 3,5. Det är bra. Det roliga är att jag aldrig hade gjort en sådan här maträtt i vanliga fall. Så kul att man blev "tvingad" och att det blev uppskattat. Det vi har märkt är att en matkasse för 4 egentligen är en matkasse för 6. Iallafall härhemma. Men det är ju positivt. Finns inget värre än att gå hungrig från bordet.

2 kommentarer:

  1. Så god din mat ser ut att vara, riktiga lyxmiddagar du tillagar, blir hungrig i sena kvällen.
    Fin overall du har köpt till Wilda, den blir skön i vinterkylan (om den nu kommer någon gång). Fortfarane varma dagar och nätter, den varmaste hösten på 50 år läste jag i tidningen, då kan man undra hur vintern blir.
    Krama Wilma massor från mig.

    SvaraRadera
  2. Så skönt du äntligen hitta en overall till prinsessan:) mycket fin <3.
    Visst är det kul med matkassen! ''Tvingad'' som man blir med dessa matvaror att testa nya recept:) men så hemskt roligt med alla dessa nya recept som gör att man kan koppla av tankeverksamheten varje dag som man brottades med vad man skulle laga till middag:) nu är det bara o kolla vilket recept man vill följa idag....vi brukar kasta om receptdagarna vi....
    Massor av kryapådig kramar från mig <3

    SvaraRadera