onsdag 2 november 2011

Starta förening

Jag har länge tänkt och pratat om att starta en stiftelse. Tidigare då vi trodde att vi bara skulle få behålla Wilda för en extremt kort tid ville vi göra det för hennes och vår skull. Nu har jag tänkt längre än så allt eftersom vår resa gått längre. Jag vill starta en förening för X-tra speciella barn. För alla de barn som är födda liksom Wilda med en diagnos som förkortar deras liv. En förening som ska sprida kunskap och som ska kunna samla in pengar för att underlätta för alla dessa familjer.

Men jag kan inte göra detta själv. Ska man ha en förening och det ska göra skillnad så måste vi vara flera. Så jag hoppas att fler orkar ta sig tid till detta och vara med att förändra.

3 kommentarer:

  1. Ylva Fernström - Fyra minus en2 november 2011 kl. 16:59

    Nu lever ju inte mitt x-tra speciella barn, men jag är på! Om det nu går när vi bor på olika orter, fast det borde väl fungera?

    SvaraRadera
  2. Klart det går ;) Vad kul! Hoppas fler vill vara med. Man behöver ju vara några stycken.Kram kram

    SvaraRadera
  3. Klart det går! Läs i min blogg om: En fruktansvärd sjukdom i en fantastisk familj! Den familjen inspirerar hur de kämpar för sin son Måns. Finns även länkat till hans hemsida här:
    http://blogg.mama.nu/migranmamman/?p=229

    Kram till er!

    SvaraRadera