fredag 4 november 2011

Sjuk

Idag har jag sjukanmält mig för första gången sedan Wilda föddes. Visst hade jag kunnat stoppa i mig en massa piller och jobbat, men för Wildas skull kan jag inte det. Undviker helst att hon blir smittad.

Men usch vad jobbigt det är. Har inte kelat och gosat med lillhönan på flera dagar nu. Känns som en evighet. Iallafall ägnar jag min sjuktid åt att försöka hitta ännu mer information om Wildas problem och lösningar på dem. Tack gode gud för Internet. Utan det så hade jag aldrig hittat en tiondel av den info och hjälp vi fått åt Wilda.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och efter kl 8 ringa några samtal.

4 kommentarer:

  1. Krya på dig Nilla! Hoppas du återfår lite krafter här idag å förkylningen drar sin kos. Kram helen

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Läser hos dig ibland ...
    Er Wilda är verkligen en riktig liten kämpe men det är även du och hela din familj.
    Full av beundran för er!

    Hoppas du kryar på dig snart och till sist önskar jag er all lycka och allt till det bästa.

    Hälsar Ninacian

    SvaraRadera
  3. Villl också lämna ett avtryck. Är också här och läser ibland och jag tycker att ni är fantastiskt starka, och inte tala om er underbara dotter! Krya på dig! /Suzanna

    SvaraRadera
  4. Hej Nilla!

    Krya på dig! Höstförkylningar är skit.. :/
    Hoppas ni har lite fint väder som vi har idag, gå ut och andas en stund isf. Tom jag tycker det är skönt idag ;)

    Kram

    SvaraRadera