måndag 14 november 2011

Wow

Helgen har varit toppen. En lyckad fest i lördags även om vissa lämnade återbud i sista stund. Jag mådde bra dagen efter.Mer än vad jag kan säga om maken..hi hi.

Wilda mår bättre. Fortfarande lite hostig men har varit jättepigg idag. Och WOW vilken utveckling hon gjort nu. Bara sådär. Hon fokuserar blicken och tittar på mig.När jag då gör massa löjliga grimaser så skrattar hon så hon kiknar :D. Världens underbaraste unge.  Hon har skrattat åt mina konstiga ljud innan men inte fokuserat blicken och skrattat enbart åt grimaser. Såååå stolt är jag.

Imorgon hoppas jag lillan mår ännu bättre så att vi kan bege oss ut på en långprmenad. Hon älskar ju att lägga huvudet "utanför" vagnen så hon kan titta på alla roliga bilar, hundar etc.

Nu blir det till att lägga de minsta så att vi kan spela spel med killarna.

5 kommentarer:

  1. Så glad jag blir! Ett riktigt uppiggande inlägg så här på kvällskvisten helst efter den jobbiga veckan ni haft.
    Förstår det måste vara fantastiskt att få bekräftelse på att Wilda faktiskt ser med sitt öga och förstår det hon ser! Det är ju två vitt skilda saker! Underbara unge!
    Hoppas jag "springer på er" nere i byn någon dag så jag får träffa henne i egen hög person!

    Kram från Lena i Örkelljunga

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt.. Lilla sötnosen :)

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning! Vad kul att höra hur hon utvecklas kan tror du är stolt som en tupp över din lilla skatt ;)

    Skönt att höra att hon är på bättringsvägen med och hoppas ni kommer iväg på er lilla promenix i morgon.
    Kan tro vad mycket hon har att utforska.

    Ska hålla mina tummar =)

    Kramisar till er alla!!

    SvaraRadera
  4. Va roligt att läsa!! Låter helt underbart med sån "stadig" kontakt, hoppas du förstår hur jag menar =)

    SvaraRadera
  5. Men va härligt!! Låter som en riktigt kul helg, får väl höra mer sen ;) Kram helen

    SvaraRadera