torsdag 24 november 2011

Sluta blogga

Ja jag kommer sluta blogga. Känner inte att jag har  lust eller ork längre. Kommer fortsätta min resa med Wilda och resten av familjen och skriva av mig i en gammal hederlig dagbok istället.

 

Jag vill tacka er alla som följt oss hitills. Dem flesta av er har hjälpt oss så otroligt mycket och ni är bara helt fantastiska. Ni är många som blir besvikna av att jag kommer att sluta dela med mig så öppet. Men vet oxå att ni förstår varför.

Ni kan fortfarande nå mig på min mail: mammapernilla78@hotmail.com

Ni som inte mailar eller som fortfarande vill skicka Wilda fina skyddsänglar kan göra det hit: Wilda Andersson, Norrelid 4b, 28631 Örkelljunga.

Ha det bra alla ni fantastiska!

<3<3<3

15 kommentarer:

  1. Trist att höra, men tycker du gör rätt. Styrkekramar och värme till dig och din familj. Önskar er allt gott i framtiden.

    Karin

    SvaraRadera
  2. Ha det gott och var rädda om er allihopa. Ni kommer att finnas kvar i mina tankar.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att höra! Kommer du att finnas kvar på FB med Wildasidan?
    God adventstid till hela familjen!

    SvaraRadera
  4. Tackar för att jag har kunnat följa er denna tid och önskar er lycka till.
    Janet

    SvaraRadera
  5. Hej där! Jag önskar er all lycka till. Givet kan jag förstå hur du känner,, där har du all min respekt :-) man ska göra det som känns rätt:-) men måste erkänna att det kommer bli tomt utan din blogg.... Massa kramar till er alla!! /Helena Hellman

    SvaraRadera
  6. Ta hand om er!! Kommer sakna er <3

    SvaraRadera
  7. Klart att det kommer att bli trist o oroligt att inte få följa hur det går för Wilda - men givetvis förstår jag dig med och det är viktigt att du orkar med allt det som är viktigare än att blogga.
    Hoppas vi ses en dag! Massor av lycka till o en riktigt god jul när den kommer!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Jag önskar er allt det bästa , ni kommer att finnas med mej i tankar o böner. <3

    SvaraRadera
  9. Tack för allt!

    Önskar er all lycka i hela världen håller tummarna för er (Y)

    SvaraRadera
  10. Vad synd!
    Men jag förstår dig också ska du veta.

    Önskar Er all lycka i världen!

    Kommer att tänka på Wilda ibland i framtiden och undra hur det går för henne.

    Varma kramar till hela familjen.
    Hälsningar Ninacian

    SvaraRadera
  11. Kommer att sakna er <3 !

    SvaraRadera
  12. Tack för att jag fått vara med i Ert familjeliv. Klart att jag saknar och undrar så hur det går för lilla Wilda, och hennes familj. Fortsätter att ha Er med i mina tankar och böner. Kanske jag kommer att maila nån gång om det är ok.
    En stor kram till Dej, Wilda och resten av Din familj. Önskar att Ni ska få fina dagar tillsammans.

    SvaraRadera
  13. Önskar er all lycka framöver! Visst kommer det bli tråkigt att inte kunna följa lilla Wilda men jag förstår också varför du/ni valt att inte blogga. Storkram till familjen och en extra styrkekram till Wilda.

    SvaraRadera
  14. Saknar er och tänker på er då och då.
    Lycka till alla.
    kram Eva Th

    SvaraRadera
  15. God morgon!
    Tittar in då och då för att se om du möjligt börjat blogga igen... Hoppas det är bra med er alla och att ni får en skön och mysig jul!
    Kram Nina

    SvaraRadera