onsdag 9 november 2011

Vi är alla olika

Kommentarerna från Emma fortsätter komma. En frustration sprider sig i kroppen.  Är denna människan sann? Är hon verkligen såhär i verkligheten? Sedan jobbar hon med svårt sjuka barn...som tom har det "värre" än WIlda(vad hon nu menar med det). Och eftersom hon tycker det hon tycker gällande vår sessa så kan jag bara tänka mig vad hon anser om och för de barnen hon arbetar med. När jag tänker på det får jag nästan panik. Är helt övertygad om att hade hennes arbetsgivare sett vad hon skrivit och vilken syn hon har så hade hom fått sparken. Jag slängde de senaste av Emmas kommentarer i papperskorgen där dem hör hemma.

Tänk om vi hade haft en sådan människa i närheten av vårt barn...usch. Ryser i hela kroppen.

Lillan har som sagt feber. Är hostig och slemmig och har värk i kroppen. Antagligen så har hon fått influensan. Men hon har varit ganska pigg ändå. Man kan ju missa något annars ;) Hon är så nyfiken. Vill så mycket. Och ju mer vi lär känna Wilda och förstå henne ju mer kan vi tillfredställa henne och kommunicera med henne så även hon förstår oss. Det är verkligen mäktigt. Synd att man inte hade denna erfarenheten med de andra barnen. Man hade nog uppskattat och sett dem där små små sakerna bättre då. Som tex vaggar Wilda kraftigare med huvudet när hon vill ha mer. Som när hon gungar. Stannar vi gungan så visar hon tydligt att hon vill ha fart på den igen. Gullunge! När de andra barnen var små så började man ju inte hoppa och jubla om dem försökte sätta fart på gungan själv. Människan är verkligen speciell. Wilda är Xtra speciell.Och hon är fantastiskt underbar på alla sätt....liksom mina andra begåvade, duktiga och fantastiska barn.

 

Lägger ut fler filmer ikväll. Så kul att ni oxå ser det fantastiska i denna lilla underbara unge.

7 kommentarer:

  1. IP-adressen syns ju för dig när någon lämnar en kommentar här i din blogg, och du kan blocka den! Så slipper du fler kommentarer från den där Emma, och andra som skriver elaka saker. Du ska inte behöva stå ut med sådant, det finns inget lag på att vem som helst får skriva vad som helst i din blogg.

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur jag blockar henne, men lade en av hennes kommentarer bland skräpposten och då hamnade sen de andra kommentarerna hon lämnade efter oxå i skräpposten.

    SvaraRadera
  3. Vet du vad jag tycker min vän, Jag tycker att du ska skaffa sånt här kommentarssystem som Kissie för där kan ingen vara anonym, Hon har så man kommenterar via facebook.
    Jag är så trött på att du ALLTID ska bli utsatt för så här grova påhopp :/

    SvaraRadera
  4. Men kan man ha det här då? Ska kolla runt vad man kan göra. Tack för tipset ;)

    SvaraRadera
  5. Mår illa av att läsa alla elaka kommentarer, så jag valde att sluta läsa.. Lägg dem i papperskorgen med allt annat skit! En styrkekram till dig..

    SvaraRadera
  6. Klart elaka kommentarer hör hemma i papperskorgen, helt rätt!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. NU får det banne mig vara nog,fattar inte varför dessa patetiska människor läser denna blogg, och ovan på allt skriver såna dumma kommentarer, VÄX upp, vi som älskar vår Wilda och hennes familj ska inte behöva ta sån j...a skit. VARFÖR ska Wilda dö??????hon är ett barn med speciella behov har dom inte någon plats på jorden? Sen vill jag bara säga att jag är fruktansvärd glad att inte någon av er finns i hennes närhet,Gud hjälpe oss för det för då hade vi inte haft kvar detta lilla gry. Så sluta med att strö salt i såren på denna familj, MORMOR

    SvaraRadera