torsdag 3 november 2011

Så otroligt arg

Inatt har jag inte kunnat sova någonting. Varit orolig som sjutton för en massa saker och dessutom febrig. Idag känner jag mig tung, febrig och fortfarande orolig. Men även riktigt förbannad. Kan inte gå in närmare på det. Men detta var droppen.....

Idag har vi utbildning. Ska bli intressant och jätteroligt. För att lära sig hur vi ska kunna förstå WIlda bättre och kommunicera med henne efter hennes förmåga är otroligt viktigt. Det är ju grundläggande för hennes välbefinnande. Kan vi förstå henne och hon kan förstå oss så blir det en lättare vardag för henne och förhoppningsvis även mindre kramper och smärtatacker.

Wildis talar redan om mycket för oss. Och vi lyssnar på henne när hon svarar till allt vad vi gör. När vi gungar henne tex så njuter hon. När vi sedan stannar gungan så dunkar hon huvudet bakåt. Hon vill ju mer...mer :)

Nu ska jag stoppa i mig lite piller så jag kan få något gjort och bli av med denna ilska och oro som tagit över min kropp.

1 kommentar:

  1. Stackars dig! Inte blir problemet mindre då du mår så dåligt. Krya på dig - och hoppas du orkar med dagen.
    kram Eva Th

    SvaraRadera